CIY: Może coś słodkiego?

 Ostatnio bardzo często napada mnie ochota na coś słodkiego. Przemierzając internet, w poszukiwaniu czegoś dobrego, a zarazem prostego i szybkiego wpadłam na przepis rogalików z czekoladą. Wyszły pyszne, więc pomyślałam, że podzielę się z wami tym banalnym przepisem.



Czego potrzebujemy?
- Kinderki
- Gotowe ciasto francuskie (można też zrobić samemu, ale z moimi zdolnościami kucharskimi to by nie wyszło na dobre).
- jajko

Sposób przygotowania:

Na początku rozkładamy ciasto francuskie. Kinderki można przekroić na pół bądź położyć całe, to zależy już od was. Kładziemy je na przemian (patrz zdjęcie). Potem wystarczy wyciąć trójkąciki i je zawinąć. Rozbijamy jajo i smarujemy. Takie rogaliki wkładamy do piekarnika na 15 minut w temperaturze 180*. Polecam jeść je na ciepło, są dużo smaczniejsze.


 Całość prezentuje się tak jak na poniższych zdjęciach. Wygląda dobrze, a smakuje jeszcze lepiej. Jak widzicie, jest bardzo proste w przygotowaniu, więc jeżeli najdzie was ochota, na coś dobrego to zachęcam do wypróbowania!


5 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie i chętnie bym je zrobiła, jednak nie jestem przekonana bo nie przepadam za ciastem francuskim.
    Pozdrawiam ♥
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wyglada!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Można zamiast kinderek dać poruszone jajko niespodzianke?To chyba to samo Xd

    Zapraszam na mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinderki! Zakochałam się od razu!

    OdpowiedzUsuń