Hands to myself



Hej! Czy u was też spadło tak dużo śniegu? Przeczuwam, że dzisiaj blogosfera będziesz zapełniona pięknymi, zimowymi krajobrazami.



W końcu przegapić taką pogodę to grzech! Zazdroszczę osobom, które wczoraj zaczęły ferie, ponieważ zapowiada się piękna końcówka stycznia. Ja niestety muszę jeszcze trochę poczekać, ale trzymam kciuki, żeby taki śnieg się utrzymał, zwłaszcza że z rodzicami planujemy wyjazd w góry. Powiem wam szczerze, że jestem załamana nawałem nauki, jaki jest u mnie w szkole. Niestety 3 gimnazjum to już nie są żarty. Na szczęście mamy weekend, więc zostawiam was ze zdjęciami, z których jestem zadowolona. Życzę wam miłej reszty dnia i pamiętajcie, żeby się uśmiechać!


12 komentarzy:

  1. Zazdroszcze takiej ilości śniegu, niestety u mnie jest go mało i nie wygląda ładnie


    http://viicziii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też przez noc tak dużo śniegu napadało :) Byłam chwilkę na spacerze i zabrałam aparat, ale było już dość ciemno, przez co nie zrobiłam dużej ilości zdjęć.

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog bardzo interesujący z niecierpliwością czekam na kolejny post ;) Pozdrawiam i zapraszam http://zzycianstolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śniegu nie ma :( Uwielbiam tą piosenkę <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam właśnie ferie, ale Tobie życzę, aby nauczyciele aż tak bardzo nie cisnęli ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te zdjęcia! Ja też czekam jeszcze na swoje ferie :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna śnieżna oprawa <3 bajecznie wyszly te zdjęcia- jestem zachwycona, bo niestety u mnie śniegu nie ma :( tzn spadł na jeden dzień, ale wieczorem już stopniał, czyli teraz mam prawdziwą polską zimę- chlapa, ciapa grrrr :/

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)
    też muszę sobie sprawić parkę, bo znowu zapowiadają nawrót mrozów, a w krótkiej kurtki ani rusz :P

    A dokąd wybieracie się w góry ? bo my równiez jedziemy na kilka dni na deskę :)

    milego dnia :)
    Daria

    I powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z nauką i wybierz jakąś fajną szkołe!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie biały puch spowił wszystko:) ale nie fotografuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie nie ma ani troszkę śniegu :( Zdjęcia cudne !
    Coś wiem o tej nauce. Jestem w ostatniej klasie szkoły średniej i czasami nawet nie mam chwili by odpocząć a do ferii zostało dwa tygodnie :(
    Zapraszam http://anonimoowax.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny i estetyczny blog. Zdjęcia super dobór. Byłoby mi miło za komentarz u mnie :) www.loix.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń