Myśl nieszablonowo...





ZaWsze byŁam iNna. InAczeJ posTrzeGałAm świAt, miAłaM odmieNne zdaNiE. Nie potRafiłAm dostoSowaĆ się dO reSzty. Nie wiEm co mYśleLi o mnIe luDziE w szKoLe. MoŻe uwaŻali mnIe za dzIwadło, a moŻe mieLi mNie poProStu w dUpie. NiGdy siĘ tym nie przejmoWałam. MiaŁam własNy świAt, włAsne regUły grY, a zdaNie innYch nie obChodzIło mNie. NiE chciAłAm miEć monoTonnEgo żyCia, chciAłam ciĄgle coś zmiEniaĆ. Nie sieDzieć w jedNym mieJscu i cZekać szczęśCie saMo zapUka do moIch dRzwi.
ZaCzynał siĘ nowY rodziAł w moiM życiu, noWa szkoŁa, ludZie, naucZyciEle. PostAnowiłAm jeszczE bardZieJ siĘ zmieniĆ, otWorzyć nA świat. Myśleć nieszablOnOwO.





Jeżeli ktoś oglądał film "Papierowe miasta'' to wie, o co chodzi (który gorąco polecam). Nie chce tutaj spoillerować, ale ten film mnie zainspirował.

Żyjemy w ciągłej monotonni, dom, szkoła, nauka, wypady ze znajomymi, dom, sen i tak od początku. Kochamy nasze życie i nie chcemy go zmieniać, tylko teraz powinniśmy zadać sobie pytanie — nie chcemy go zmieniać czy po prostu boimy się zmian? Dlaczego nie chcemy zrobić czegoś zupełnie innego, coś, czego nigdy wcześniej nie próbowaliśmy? Boimy się, że popełnimy błąd? Co z tego! Przecież najlepsza jest właśnie nauka na nich. A może wszystko pójdzie gładko i będziemy mieć wspomnienia na resztę życia? Wyjdźmy z domu, nie bójmy się ludzi. Zróbmy coś innego, coś, czego się boimy, pokonamy ten strach. To jest twoje życie i nikt za ciebie go nie przeżyje. Uczyń go wyjątkowym, innym niż wszyscy, nieszablonowym. Lepiej potem, abyś żałował, że coś zrobiłeś, niż tego, że nigdy nie spróbowałeś i już może nie będziesz miał okazji. Otwórzmy się na świat, zmieńmy coś w swoim nastawieniu, zarażajmy uśmiechem!

Teraz dużo osób patrzy na kogoś, kto się inaczej ubiera, zachowuje czy nawet myśli jak na człowieka nie z tej planety. Skoro ktoś ma ochotę być oryginalnym, wyróżniać się z tłumu, nie żyć w ciągłej monotonni, to musi on być inny/zły? Przestańmy patrzeć tak na drugą osobę, ponieważ ona w życiu robi to, co kocha i jest szczęśliwa, a ty dalej żyjesz w szarej codzienności...







                             

                            

                            

                            

                            

                            
                            

18 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Pozdrawiam mamę i tatę 😂
    Supi zdjęcia 💞👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia,
    fajnie napisane
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację,trzeba zmieniać coś by życie nie było nudne <3 Pięknie napisane , zaobserwowałam cię i liczę na to samo
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Film "papierowe miasta" był bardzo inspirujący i przekazywał całą prawdę!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację,śliczne zdjęcia,ładna stylizacja,pozdrawiam:)
    Zapraszam na nowy post!
    Za wszystko się odwdzięczam!
    http://olczii-blog.blogspot.com/2015/10/pokonaj-swoja-niesmiaosc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko się zgadza co tu napisałaś :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie pisałam o tym w ostatnim poście- o rutynie. Nienawidzę monotonii. Najchętniej to zmieniałabym wszystko, codziennie. Robi mi się smutno, kiedy każdy dzień się sprawia mi przyjemności, bo jest taki sam.
    Piękne zdjęcia, a pomys ze wstępem świetny!

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam Twoje zdanie :) Nie powinniśmy bać się zmian bo są one dobre. W tych czasach coraz częściej wrzucamy ludzi albo do jednego worka albo wyrabiamy sobie o nich niesłuszne zdanie. Czasem powinniśmy się postawić na miejscu tych ludzi, czy chcielibyśmy być oceniani? No właśnie :) Obserwuję i pozdrawiam.

    http://beforeigo-away.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę obejrzeć ten film *-*
    Świetny wpis :) :).
    TikiStyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny post i piękne zdjęcia.
    Przyznaje się boje się zmian ale i tak próbuję robić coś innego ;]
    Pozdrawiam
    http://niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma nic gorszego niż trzymanie się schematów i myślenie o tym co pomyślą inni, a nie to czego my pragniemy ;)
    Czytałam Papierowe miasta i też muszę przyznać że książka była naprawdę ciekawa <3

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale w najbliższym czasie na pewno zobaczę! Śliczne zdjęcia i bardzo mądry post ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywny post! W 100% sie w tobą zgadzam. A co do filmu jest świetny i rówież jest dla mnie ogromną inspiracją :) http://laurapietryga.blogspot.com/2015/10/first-month-of-school.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, cudownie wyglądasz ♥
    Oglądałam i dokładnie wiem o, co chodzi. Dobry temat poruszyłaś ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mądrze napisane, co do filmu jeszcze go nie oglądałam, ale przypomniałaś mi o nim i na pewno zajrzę do niego :))
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń