Bruksela

Hejka! Kilka dni temu miałam okazję odwiedzić Belgię — dokładnie Brukselę oraz Brugię. Muszę przyznać, że w obu miastach się zakochałam. W tym poście chcę wam opisać, jak spędziłam czas w Brukseli, gdzie byłam 2 dni, a w następnym będziecie mogli zobaczyć relację z Brugii.



W Brukseli byłam pierwszy raz. Zachwyciłam się połączeniem starych budynków z wieżowcami jak finance tower. Cała starówka mnie urzekła, już pierwszego dnia z przyjaciółką znalazłyśmy wiele świetnych alejek, miałyśmy okazję spróbować słynnej belgijskiej czekolady oraz gofrów. Trafiłyśmy całkiem przypadkiem do „uliczki tolerancji”, w której przez całą długość mogłyśmy podziwiać obrazki na ten właśnie temat. Już pierwszego dnia byłyśmy zakochane w tym mieście, wydawało nam się, że tam nic nie jest pozostawione przez przypadek, drzewa czy krzaczki w równych odstępach, bardzo dużo kwiatów, piękne parki. Dwa zamki królewskie, które znacząco różniły się pod naszego, znajdującego się w warszawie. Wszystko było tam takie piękne, zachody słońca, spacery. Dotarliśmy tam w niedziele - belgijczycy wtedy obchodzili dzień bez samochodu. Można było zauważyć bawiące się dzieci, czy ludzi jeżdżących rowerami (których naprawdę było bardzo dużo). Tam nikt nie tracił czasu i pięknej pogody na siedzenie w domu jak to w naszym kraju bywa. Na temat samej atmosfery podczas wyjazdu się nie wypowiem, była to wycieczka raczej dla seniorów ale poznałam kilka bardzo fajnych osób z którymi do teraz utrzymuję kontakt. Zapraszam was do oglądania zdjęć z tego oto miasta, do którego mam nadzieję, że jak najszybciej wrócę, oczywiście tym razem na dłużej.





































































8 komentarzy:

  1. Ciekawy post <3 interesująca te uliczka tolerancji <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie w tej Brukselce :P

    http://sisteerfashion.blogspot.com/2015/09/co-kryje-w-sobie-kolor-twojego-ubrania.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, uchwyciłaś akurat to, co najbardziej interesujące. Bardzo ciekawy kraj, świetnie to opisałaś. Wciągnęłam się.
    Podziwiam Cię za to, że nie bałaś się wyjechać za granicę - nie każdy ma taką odwagę. Kto wie, może potem odwiedzisz na Hiszpanię? :) Zapraszam Cię na mojego bloga o tym kraju, może Cię do tego zachęcę :)
    https://hiszpanna.wix.com/hiszpanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bruksela musi być cudna! zazdroszczę Ci..
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dużo zdjęć. ;) mnie jeszcze w Belgii nie było, ale liczę, że kiedyś to nadrobię, bo to dobre miejsce na weekendowe wycieczki. :) a Twoje fotografie dodatkowo mnie do takiego wyjazdu zachęciły. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Musi tam być fantastycznie :) Bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać :)
    miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wyjazdu! Zrobiłaś naprawdę piękne zdjęcia i odwiedziłaś cudowne miejsca! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń