19|04|2015| BORN PRETTY

Ostatnio doszła do mnie druga już paczka z firmy Born Pretty i mówiąc szczerze to jestem zawiedziona. O ile z pierwszej paczki byłam bardzo zadowolona, to ta mnie rozczarowała.







Pierwszą rzeczą jest wisiorek z malutkim serduszkiem. Na stronie wyglądał dużo lepiej niż w rzeczywistości. Zawieszka jest wykonana z słabego metalu, niedokładnie zrobiona.

Kolejną rzeczą jest bransoletka. Ogólnie jest fajna, całkiem dobrze wykonana, minimalistyczna, pasuje do wielu rzeczy, ale niestety jest dla mnie za szeroka więc najprawdopodobniej oddam ją koleżance.


Druga bransoletka jest to zwykły łańcuszek z kilkoma małymi gwiazdkami. Podobnie jak w poprzednia , jest dla mnie lekko za szeroka i niestety nie będę mogła jej nosić ale ktoś ją na pewno z chęcią przygarnie bo jest ładna i żałuję, że jest za duża


Najlepszą rzeczą z tej paczki jest zestaw bransoletek. Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru ponieważ ta biżuteria jest dobrze zrobiona, wykończona. Moje serce skradła zwłaszcza bransoletka z czarnymi różyczkami
A wy zamawialiście coś z Born Pretty?

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie zamawiałam z tej firmy choć miałam zamiar. Czytałam w necie nie zbyt dobre recenzje produktów z tej firmy. Dobrze, że nie wszystkie rzeczy przyszły za szerokie bądź nie dokładnie zrobione. Ale bardzo ładną biżuterię zamówiłaś, szkoda, że nie będziesz mogła ich nosić :/
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Born Pretty Store i zamawiałam tam ostatnio kilka rzeczy, ale biżuterii jeszcze nie. Ładne rzeczy, szkoda, że Ci nie pasują :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki są cudowne :)))

    http://photo-kinga.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam ta bransoletke z gwiazdkami i jest supi :3 rowniez mam ten naszyjnik, troszke serduszko mogloby byc lepszej jakosci ale jest okey :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/04/3-years-in-3-days.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki!

    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współpracuje z tą firmą, ale mam z nią duże problemy.. :)
    Piękna biżuteria ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka śliczna biżu *_*
    niestety nie miałam nigdy okazji kupić czegoś w tym sklepie ;/

    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale do niczego nie zmuszam oczywiście :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń